Katarzyna Szustow

Certyfikowana koordynatorka scen intymnych (afiliacja: Netflix, Sefe Sets), członkini The European Intimacy Practitioners’ Guild, coach od sytuacji kryzysowych, facylitatorka bezpiecznych procesów twórczych. Współtwórczyni “Zaleceń realizacji scen intymnych” opracowanych przez koalicję 11 organizacji filmowych. Od 2010 prowadzi autorską audycję w Radiu TOK FM „Lepiej późno niż wcale” Absolwentka Akademii Teatralnej w Warszawie oraz Szkoły Głównej Handlowej.
Jako koordynatorka scen intymnych pracowała przy produkcjach filmowych: “Perfect Addition” (reż. Castille Landon, stars: Ross Butler, Constantin Film, premiera: 2023), „Słoń” (reż. Kamil Krawczycki, 2022, najlepszy film mikrobudżetowy, Gdynia, zwycięzca Chicago LGBTQIA Film Festival), „Filip” (reż. Michał Kwieciński, 2022, Srebrne Lwy, Gdynia), „Rojst’97” (reż. Jan Holoubek, Netflix).
Zimą skończyła zdjęcia do trzech produkcja: dla Disney + i Gaumont Gmbh przy niemieckim mini-serialu “German House”, dla Constantin Film przy  “In The Lost Lands” (z udziałem: Milli Jovovich, Dave’a Bautisty) oraz dla Netflixa przy “Freestyle” w reż. Maciej Bochniak (w roli głównej: Maciej Musiałowski).
Obecnie pracuje przy nowym filmie Małgorzaty Szumowskiej i Michała Englerta “Lubię wracać”.
Szustow współpracowała również z Schauspielhaus Zürich przy dwóch spektaklach: „Krótkie wywiady z paskudnymi ludźmi – 22 rodzaje samotności“ na podstawie Davida F. Wallace’a w reżyserii Yany Ross (premiera: jesień 2021) oraz jako Consent Coach przy spektaklu “Wilhelm Tell” najważniejszego szwajcarskiego reżysera Milo Rau’a (premiera: wiosna 2022).
Szustow należy do 12-osobowej międzynarodowej grupy Netflixa koordynatorów scen intymnych, którzy uczestniczyli w 1,5-rocznym kursie przygotowującym do pracy przy produkcjach w Regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).





eurazja

Projekt sfinansowany przez

pisf